Gecem1 Kızlar vajinanın içi yara olmuş gibi aciyo bide sancı oluyo hafiften sizdede oluyormu 24 haftaligim
Grayworldinsideme Bende de vajiinada sancı var.Dün de küçük bi kanamam olmuştu. Dr yatış verdi 1 gece takip etti. Sıkıntı çıkmadı. 24.haftamdayım.
155598 Gecem1 enfeksiyon vardır o yüzden ağrı ve yanma yapıyordur gidip bi tahlil verin enfeksiyon bebek için tehlikeli olabiliyor
155598 Gecem1 doktora gidip söylerseniz gerekli tahlilleri yapar bende de öyle oluyordu enfeksiyon çıktı antibiyotik başlattı