Edanurkeskin merhaba öncelikle inşallah sağlıklı bi hamilelik olur ve evladiniza kucağınıza alırsınız.
Ovülasyonla 2.bebeğime hamile kaldım ilk ay ilk denememde oldukça basit bi uygulama,
Öncelikle adetiniz bitince başlayabilirsiniz cnku bazı kadınlar hemen yumurtlayabiliyor
Her gün aynı saatte mümkünse 12 16 saatleri arası yapılıyor
Yapmadan önce en az 2 saat önce sıvı alımı mutlaka bırakılıyor
Sabah ilk idrarla YAPILMIYOR
Testte 2 çizgi çıkıyor her zmaan,C çizgisi hep koyu T çizgisi ilk günler açık renk silik gibi oluyor
Yumurtlama yaklaştıkça T çizgisi koyulaşmaya başlıyor
Tam yumurtlama gününde T çizgisi C çizgisi kadar koyu ya da daha koyu oluyor bu kisim çok önemli net bi şekilde görünüyor zaten (ben laboquik olan markayı kullandım çok iyiydi)
T yi koyu yakaladığımız günden sonra yine test yapiy8rsunuz bazen yumurtlama 2 gün sürebiliyor ertesi gün de kopkoyu cikabilir
Testi yapmaya devam ediyorsunuz ta ki T çizgisi siliklesene kadar,yumurtlamadan 2.Ya da 3.gün siliklesiyor zaten bu da ÇATLAMA anlamına geliyor
Yumurtlama başlayınca ilişki mutlaka olmalı ve 3 gün mutlaka degerlendirilmeli çatlama olduğu gün dahil.
Test yapmayı birakiyorsunuz
Sonra isterseniz 3 günde 2 günde bi iliskiye
devam edersiniz
Gerisi Allah a kalmis 🤲🌸