selinalpi kasım ayında doğum yapıcak olanlar geceliklerinizi kolsuz kısa kollu uzun kollu nasıl alıcaksınız? birde kaç pijama ve gecelk koymak gerekir
Deletedmom434 selinalpi 2 gecelik 2 pijama geceliğin biri yarım kollu üzerine uzun kollu sabahlığım var biride sadece yarım kollu pijamamın birisi fakir kol diğeri uzun kollu
BusraSY selinalpi bi uzun kollu pijama takımı birde kısa kollu sabahlıklı takım aldım. Gecelik almadım lazım olurmu bilmiyorum ama normal pijamayla daha rahat edermişim gibime geliyor. 😥 Ama illada gerekirse alacağım.
Esracim selinalpi valla tatlım ben burda bı defa okumuştum iç kısımdaki kıyafet kısa kollu olması iyi oluyormuş serum vs takilacagi zaman rahat oluyormuş. Bende öyle yapcam bı sabahlık kısa kollu gecelik takımı alcam
Burctn BusraSY gecelik lazim olur canim bence bulundur yani ben öyle yapcam iki ablamda doğum yaptı ikisininde işine yaradı o yuzden bende bulundurcam çantamda