Kızlar sürekli hastaneye gitmekten bıktım tecrübeli annişlere sormak istedim gerçi herkeste farklı oluyor ama bi size danışayım. Afedersiniz ben iç çanaşırı giyemiyorum son bi kaç haftadır (35+4) geçen hafta hastanedeydim sancımı durdurdular 2cm açıklık var bebek kanalda yerleşmiş şimdi bekliyoruz. Ama 2-3 gündür bebek kıpırdadıkca veya ayağa kalktıkça akıntım oluyor öyle bacak aram ıslanacak kadar değil ama bi akıntı olduğunu hissediyorum elimle dokununcada ıslaklık oluyor bu suyun azal azal sızmasımı olur acaba 🤔
Allah razı olsun cevap verenlerden