Tüp bebekle hamileyim transferden önce vurulmaya başladım 24 şubattan beri 3 güne bir kalça kasından olmak üzere vuruluyorum bu iğneyi(pruluton depot). Vuran kişinin elinin hafif olması lazım. İlk iğnemi devlet hastanesinde olmuştum hastane başıma yıkıldı sandım yok öyle bi acı sonra 2.yi özel bi tıp merkezinde yaptırdım hiç acı olmadı ve orda devam ettim kesinlikle vuran kişinin eliyle alakalı.