620033 Arkadaşlar 17 haftalık hamileyim otobüsle memleketime gideceğim toplam 14 saat sürüyor hamilelikte uzun yolculuk yapmam bir sıkıntı oluşturur mu ? Daha önce hiç yolculuk yapmadım.
Bet7408 620033 bende 6 gün önce 15 saatlik yolculuk yaptım 2 saatte bir mola verdim her molada mutlaka yürüdüm doktorum hiç bir sakınca görmedi ama sizde durumunuza göre bi doktorunuza sorun
Mervekck 620033 ben 6 aylık hamileyken 25 saatlik yol gittim otobüsle devamlı oturmayın hareket edin arda otobüsün içinde bile olsa yürüyün uzun süre aç kalmayın bisy olmaz inşallah
gorky Yani doktorlar genelde 2saatte bir bi 5dk yürüyün diyor ama en önemlisi doktorunuza danışın çünkü saat biraz fazla