Karabiber valla bende 14+3 de öğrendim erkek olduğunu hatta bacak arasını alın görün der gibi açtı pipi şak diye ortada . Doktor bu kadar net artık değişmez dedi ama çevrem bana o pipi değil kordon senin oğlan kız olacak gör bak diye bana kafayı yedirtecekler boşuna sevinme diyen Bile oldu. 10 gün sonra gidicem bakalım sabırsızlıkla bekliyorum 😖😖