bebegimvebenn Kızlar çatlaklar kırmızı olursa sonradan geçiyomuş. Bu konu hakkında bi fikriniz var mı ? Yada mor olursa ne oluyo ?
seoz bebegimvebenn benimde kirmizi canim 29 haftaligim ins gecer ama gecmezsede problem yapmiuorim oglumdan hatira diycem cunku irsi sanirim bide annemde cok var 2.cocuk dogurdu babaannem kadin 69 yasinda 6 cocuk dogurmus karninda zerre bisi yok
Brlgry bebegimvebenn benimde oluştu o kadar yağa kreme rağmen ve kırmızı kırmızı bende çok açık tenliyim inşallah geçer hala yağ sürüyorum masaj yapıyorum ben çok kafama takıyorum bu çatlakları ya 😔😔
bebegimvebenn seoz evet canım ya ben de genetik olduğunu düşünüyorum o kadar krem kullanıyorum su tüketiyorum ama annemde de var dolayısıyla bende var benimkiler yarı kırmızı yatı mor arası
Ezgim Benim ilk gebeligimde mos mordu geçmez diye korkmuştum ama geçti şimdi 35 haftalık gebelik bu kez morarmadilar hala beyazlar😂
Dilara93 Bence vücut tipiyle alakalı galiba ben badem yağı sebamed liecrac hepsini kullanıyorum şansa bırakmak istemedim birini akşam sürüyorsam birini öğlen birini sabah ama bacaklarımda çatlaklar oluştu zaten benm mehilli bir vücut tipim var ama artık çatlakları takmayı bıraktım send önlem al tabi ama çokta takma 👍👍