Sınır 6 olması gerekiyor en yüksek diye biliyorum ama en düşün ne kadar bilemedim
Burun kaç ölçü onu söylemedi ama sadece ense kalınlığında yüksek olduğunu söyledi birkaç kriter daha olduğunu zaten onlara uyumadığını söyledi ama beni rahatlatmak İçin de böyle bir şey söylemez herhalde birde ben ve eşim uzun olduğumuz için haftasına göre sürekli 1 hafta önde gidiyor bebiş