Herkese merhaba insülin direncim var ve 13+2 hamileyim. 2. Gebeliğim ilki 8 haftalık kalbi durdu. Doktor insülin direnci den olabilir dedi Kilomda var. Gebeliğimin başından beri bulantı dan 8 kilo verdim. Doktorum diyet yaptırıyor ayrıca. Ama bugün çikolota ve muz yiyerek kaçamak yaptım ama pişman oldum. İnsülin direnci olan anneler deneyimlerinizi paylaşır mısınız bebeğime bişey olur mu kaçmaktan