Hanımlar joie bebek arabasılarını beğeniyorum ama taşıma kapasitesi 15kg yazıyor yani ortalama 3 yaş civarı. 3 yaştan sonra kullanılmıyor mu yani sadece 3 yaşa kadar için mi para vereceğiz. Bilgim pek yok genel bebek arabaları kaç yaşa kadar şaşırdım daha çok kullanılır sanıyordum