Ipeginannesi01 valla canım belirtim olmadı cumartesi günü tesadüfen kontrol için gidecektim gitmeden birkaç saat öncesinde adet sancısı gibi sancılarım vardı bende konfuramadım geçer diye meğerse doğum belirtimmiş doğum başlamış yavaştan gittiğimde 1 cm açıklık vardı hemen yatış verildi fakat erkenden gittiğim için fazla pişmanım geri de göndermediler sancıyı 1 buçuk gün zorlu bi süreçle çektim devlet hastanesinde oldum yalan yok orda da çok etkilendim herkes bi arada olduğu için ama doktorlar hemşireler ilgiliydi memnundum sabaha karşı 5 cm açıklık oldu sadece yavaş ilerledi açılmam 2 kere suni verildi fakat normal sancın gibi farklı bişey yok acı eşiğii aynı diye düşünüyorum sonra sabah 4 gibi ıkınma hissiyatım geldi 2 saat boyunca sancılı ıkındım doktorlar aralarda nst bağlayıp alttan bakıp gidiyolardı sonra da bebek aşağı düşmüş hemen aldıktan 15 dk sonrada doğdu 3570 gr kız