Benim de daha önce bir kaybım olduğu için hamileliğimin ilk ayında hemen başladı doktorum, doğuma kadar da kullanıcakmışım. İlk zamanlar koldan vurduğum için hem morarma hem de acıma oldu. Ama şimdi göbekten yapıyorum, acımayan bi yer bulup ordan yapıyorum.