cinderella benim de 37+3 Doğum kanalına girmiş. 2 gün önce nişan olduğunu düşündüğüm şey geldi heyecan yaptım gelecek diye ama daha da tık yok 😫 çok sabırsızım ben de gelsin istiyorum artık 🤣 doktorum da korkma kimsenin içinde kalmıyor hepsi çıkıyor içeriden beklesin bosver dedi 🤣 çıkınca herkes içeri girsin istiyormuş bu da bir gerçek aslında 🤣