Seherdogan47 öncelikle hayırlı olsun sağ salim kavuşursunuz inşallah. benim 8. haftaya kadar göğüs hassasiyeti dışında ufacık bile bi belirtim yoktu. 8. haftada yoğun mide bulantılarım başladı şuan 16+3 haka devam ne yazık ki. düzenli ilaç kullanmama rağmen hala fazlaca bulanıyor. cinsiyet meselesine de gelince kese şekli, belirtiler, kemik yapısı hiçbirini boşuna okuyup dinlemeyin. yok yani öyle bir şey. benim çok bulantım var, nasipse ikizlerimin ikisi de erkek. ablamın 9. ayına kadar bulantı kusması vardı kızında. diyeceğim o ki cinsiyet yalnızca bacak arasından belli oluyor. bacak arasını görmeden inanmayın hiçbirine 🌸