Kızlar bugün 31 haftalık olduk kızımla ama 3 gündür bebeğimin hareketleri çok azaldı ya pazartesi kontrolümüz vardı herşey yolunda dedi doktorumuz ama 3 gündür hareketleri çok nadir hissediyorum bu haftalarda böyle bir durum yaşayan oldumı tedirgin olmalımıyım hastaneye gitmelimiyim