Kızlar 37 haftada doğum olacak sezeryan dedi doktor şekerimden dolayı bebeğin kalp atımı çok yüksek değil ama normale göre biraz yüksek 160 çıkıyor ve hareketleri cok yok kilosuda 3.300 suan 35. Haftadayız ben normal doğum istiyorum suni sancıyla 37.hafta da doğum yapabilir miyim acaba hiç basına böyle bisey gelen oldu mu sancım olmazsa ☹️