Bharb Merhaba kizlar size bi sorum olucak 35+3gunlugm daha ntsy girmedim doktor sezerynmi normlmi hic birsey soglemedi ama ben bartolin kistinden 3 defa ameliyat oldum arada sizi bile yapiyor bana yani normalde sezeryanda herseeye ewt de Allahin izniyle korkuyorum da ameliyt oldugum yer kotu olurmu diye cnku agr yasadim yani😔
Hatunnn Bharb arkdasimda bartolinden ameliyat olmustu 2 kez, nronal dogum yapti cokta memnun hic hi sorun yasamadi canim