Meraba hanımlar bilindiği üzere malesef dün 24 hafta idari izin kaldırıldı. Kaldırılması heleki riskli ortamlarda çalışan zor bir gebelik geçirenler için çok üzücü ama genelde kaldırıldığı çok net ama izinde olanlar için net bişey demiyor herkes kendince yorum yapıyor. Acaba idaresinden yada başka biyerden net bilgi alan ve bizimle paylaşan olursa çok sevinirim