Hanımlar 10 gün önce aşılama oldum. 2 gündür Az az kanamam geliyor. Adete yakın döllenme olması adeti engellemeye bilir mi? Yani hem adet görüp hem hamile olmak mümkün olur mu ki?
Üstüne görmeye pek anlam veremiyorum. Bebek Rahim duvarına tutunuyor. kanamada Rahim duvarının dökülmesi ile oluyor. Nasıl oluyor da bebek tutunabiliyor. Kafamda deli sorular. Fikri olan varmı durumum hakkında ❓