Kızlar 39+4 haftalık hamileyim perşembe açılmam var mı diye baktılar ama yokmuş bidahaki kontrol de salı günü. Bugün belim ve karnım ağrıyo ama sancı gibi gidip gelen bi ağrı değil. Sürekli ağrıyo anlamadım niye gece kötü mü yattım anlamadımki sizce doğum belirtisi mi bu