Gondere Bende adapazarindayim 15 haftaligiz. Hic sıkıntı yaşamıyorum hamilelikte şükür doktorumuzda ertan zan. Cinsiyet icin haftaya ogrenicez insallh bakalım.
Nfssay 35+4 ten biraz ödemli az uyumalı çabuk yorulmalı gidiyor😊bende meryem kumbaşlıya başladım geçen ay. Kız annesi olucam nasipse 👧🏻
bebesiveannesi Ceycey54 En son geçtiğimiz ayın 20 sinde tartılmıştım ve 8 kg almıştım şimdi 10 olmuştur hatta geçmiştir diye düşünüyorum 🥲
Amt54 Semina57 ben 10 haftalıktım erkeğe benziyor dediler 14 te erkeğe benziyor gene dediler 16 daerkek bu dediler 22+4 günlüğüz
Amt54 Ebrulimomm tekrar baktır kızsa karnından anlaşılıyor rahimi varsa kz yoksa erkek illa bacak arasını görmekle cinsiyet öğrenilmiyormuş bi yerden duydum
Melekprenses Ebrulimomm aynıyız bizde 12+4 son hamielşiğimdr sedat beyde doğum yaptım şimdi adamın meryem kumbaşlı ya gidiyorum memnunum benim de yarın randevum var bakalım cinsiyet ne diyecek
Ebrulimomm Melekprenses evet Meryem hanım’ı duymuştum ondan da çok memnun olanlar var 😊 bakalım sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz inşallah . Aklınızdan geçen bi tahmin var mı 😊
keremveannesi Melekprenses canım Sedat beyi neden tercih etmediniz ikincisinde ? Sağlıklı doğumlar dilerim bu arada 😇😇
Melikesylan Ceycey54 Merhaba kızlar bizde 18+4 olduk Sedat umura gidiyorum bende Doğum ücretleri hakkında bilginiz varmı
Nfssay Halekucuk Bende daha yeni başladım yarın 2. Randevuma gidicem ama ben çok duydum adını araştırdım kötü diyen kimseyi duymadım şimdiye kadar. Doğumuda onda düşünüyorum açıkçası
Seyma_ck Ceycey54 35+3 ten selamlar artık heyecan dorukta Meryem kumbaşlı takipliyim nasipse adatıpta gerçekleşecek doğum.Son hazırlıkları bitirmeye çalışıyorum🥰
Ceycey54 Seyma_ck rabbim sağlıklı şekilde kucağınıza almayı nasip etsin. Doğum ücreti olarak kaç tl ödeyeceksiniz
Seyma_ck Ceycey54 ben de kız annesi olacam nasipse yakınlarımla birlikte şu an 7 hamileyiz 4 ü kız 3 ü oğlan🥰
Ebrulimomm Melekprenses inşallah gönlünüzden geçtiği olur benim dekız geçiyordu bakalım evrene mesajı yolluyorum 😅