Selam kızlar, kafam o kadar çok karışık ki sizlere danışmak istedim, normalde bugün regl olmam lazım, ama 3 gün öncesinde pembemsi çok az kanama, dünde kahverengi akıntı geldi, gece çok çok az kırmızı geldi, bunların hepsini toplasak 1 pedi bile doldurmaz, 30-31i yumurtlama 1 nisan çatlama gördüm, 2 gün değerlendirme yaptık, şimdi bu yaşadığım neyin nesi ☹️ (5-6 gün önce Antibiyotik kullandım ondan böyle olmuş olabilir mi?)