Hanımlar ilk gebeliğim 20+2 haftalık hamileyim karnım 3 günde resmen iyice belirdi . Özellikle en yukarısı yani göğüs altından itibaren büyümeye başladı top gibi oluyor ve sert yumuşakta değil öyle . Tek bebek birde hani ikiz olsa dicem anca sığarlar 😂 yada diyorum başka sorun mu var ? Öfff Herşeyi kafaya takmaktan çatlıcam 😂