daphnesmomm Merhaba tecrübeli anneler,emzirme döneminde göğüs ucu yarası olmaması için göğüs ucu kremini kaçıncı haftadan sonra sürdünüz acaba,ben 34. Haftaya gireceğim,bundan sonra sürsem mi acaba,tecrübelerinizi paylaşır mısınız🌸
Nazlimom daphnesmomm gümüş kapak daha kullanışlı lansinoh almıştım ama 1-2 kere sürmüşümdür doğum yaptigimdan beri kapağı takıorum yara olmadi
Ccgdm daphnesmomm hem lansinoh göğüs balmi hemde gümüş kapak kullanıyorum bebegili emzirdigim günden beri 19 günlük bebeğim henüz hiç yara olmadı şükür tavsiye ederim özellikle gümüş kapak
Esmk daphnesmomm başlasan iyi olur canım.Lansinoh hayat kurtarır ayva çekirdeği de çok iyi geliyor duymuşsundur. Bir kere yara olmadan çatlamadan bu ikisi sayesinde emzirdim
daphnesmomm Nazlimom Ccgdm Merve1504 çok teşekkürler 🥰 ben sadece göğüs ucu kremi kullanmayı düşünüyordum,ama sizin gibi tecrübeli annelerin önerilerinden sonra gümüş kapak da alacağım mutlaka
funnymummy daphnesmomm gümüş kapağa doğum öncesinden başlanıyormuş günlük 2 saat sonra da süre arttırılıyotmuş burda okuduklarıma göre
Nazlimom daphnesmomm bende sürekli takılı göğüs ucu atlete temas etmesin die emzirmeden emzirmeye takıp cıkarıorum
bebisveannesiiii Kızlar bi sorum olacaktı ben bebek için sudocrem pişik kremi aldım arkasında göğüs ve göğüs ucu bakımı için uygundur yazıyo doğumdan sonra göğüs ucu yarası vs oluşursa kullansam sorun olurmu acaba o şekilde kullanan varmı
daphnesmomm Askiletotomsu funnymummy hanım yukarıda doğum öncesi günde 2 saat takıldığını yazmıştı. Muhtemelen son haftalarda kullanılmaya başlanıyor
Ccaannsseell daphnesmomm doğumuma 15 gün kala gümüş kapakları kullanmaya başladım. Hergün 2-3 saat bazen unutuyorum hatta daha uzun süre takıyorum.