rabiaozdemirkara ne kadar erken başlarsab o kadar iyi. Aklına be geliyorsa sür önemli olan nemli tutmak çatlıcağın varsa çatlıyosun zaten ama çatladım diye bırakma birazda olsa faydası oluyor. Ben bio-oil, bebe yağı, hindistan cevizi yağı, tatlı badem yağı kullanıyorum 7. Ayımdayım şuanlık hiç çatlağım yok 🧿