AsilveAnnesii hiç üzülmeyin daha çok yeni annesiniz. Ne o göbek kalıyor ne selülitler kilolar kısa sürede gidiyor. Ben doğumda 22 kilo almıştım 6 ay sonra karnım dümdüz oldu eskiye döndü bol bol emzirin emzirmek rahmin küçülmesini hızlandırıyor. Korse takın faydası fazla. Sıkmayın canınızı her şey gelip geçiyor:) sağlıkla büyütün bebeğinizi :)