AsilveAnnesii sezaryenden sonra gobegi giden bir sürü arkadaşım var. Normal doğum yapıp kilo veremeyen de var. Bence sezaryen göbeği gitmez diyenbi kural yok. Bol su, egzersiz, sıkılastirici tayt vs ve yemeye dikkat etmek ise yarar. Yalnızca göbek etrafında sarkan ya da buzusen bir deri olacak ona da ne yapılır bilmiyorum estetik işlemler çok lükse kaçıyor bu ekonomik şartlarda :/