32’de yıkadım ütüledim doğum çantasına koydum şimdi 34’teyim kendi eşyalarımı koyup doğum çantasını kapatıcam aklımda kalmasın erkenden olsun diye birde zaman ilerleyince çok uzun süre bir şeyler yapmak acayip yoruyor özellikle yıkayıp ütülediniz günkü ödem 3 günde felan geçti 😂