Enfal_0056 çocuklar da şu var her istediğini anlayıp yapıyorsanız konuşma üşengeçliği oluyor. nasılsa annem beni anlıyor deyip konuşmuyorlar. anlamadığınızı dile getirin sürekli o zaman derdini anlatmaya çalışacaktır. ama hiç konuşmuyorsa tek kelime olarak da tabiki bir doktora gidin muayene olmaktan zarar gelmez. ama her çocuk bir değildir. 4 yaşına kadar bu durumu doktorlar normal karşılıyor benim oğlum da geç konuştu. genetik de bir durum. endişe etmeyin hiç doktora gidin bu durumda en azından duruma göre sizi bilgilendirir.