eylulsmommm Hanımlar selamlar herkese ☺️ ana kucağı araştırıyorum ama aklıma net yatan bir şey olmadı. Babyjörnler var ama o da çok pahalı. Uygun fiyatlı sizinde rahat kullandığınız anakucağı var mı ? Varsa hangi marka ve nerden aldınız öğrenebilir miyim ?
Nskyhn eylulsmommm ya biz e bebekten baby plusun 300 lira olanından aldık. Çevremde herkes en fazla 5-6 ay kullanacaksın çok abartma dediler benim de hoşuma gitti aldım
mgcyldz eylulsmommm babyjorn muadilleri çıktı 500-609₺ trendyolda var . Ben elektrikli aldım elektrikli almasaydin bende babyjorn muadillerinden alirdim
Valeria Deletedmom7373700 @eylulsmommm https://ty.gl/v6cho11ico https://ty.gl/uohzpb87sv Bunlar babybjörn muadili bakabilirsiniz memnuniyet yüksek🥰