Kızlar 6 haftalık hamileyim b12 eksikliğim varmış baya düşükmüş damak altı sprey verdi 16 nisanda tekrar randevum vR ozaman olmadı iğneye başlarız dedi sormak istediğim hamilelikte Bi sıkıntı çıkar mı acaba bebeğe Bi sıkıntı verir mi gelişiminde 5+4 de gittim ilk randevuya kese var olması gereken yerde dedi daha bebek yok dedi Bi sıkıntı olur mu