aytenhkn34 çok takılmamak lazım ben de amh değerime baktırmıştım 9.6 çıkmıştı, zaten yumurtalıklarımda da 20şer yumurta falan saymışlardı ultrasonda( polikistik overim var)..İlla amh bakılmasına gerek yoku yaşınız çok ileri değilse, ultrasonda da az çok belli oluyo..benim ileri derecede adet düzensizliğim olduğu için-sadece ilaçla adet oluyodum- çocuğa karar verdiğimiz gibi zaman kaybetmemek adına direkt tüp bebek yaptırdık ve 6.güne ulaşan embriyolarımıza da genetik analiz yaptırdık, boş yere başarısız transfer deneyimlemeyelim diye, varolan 40ı geçkin yumurtadan 12 tanesi olgunlaştı ve bunlardan da sadece bi tane sağlıklı embriyo çıktı..yani demem o ki sayılara, rezerve çok da takılmayın..önemli olan yumurtanın çok olması değil, kaliteli olması..sağlıklı beslenmeye çalışın, fazla kilonuz varsa verin, spor yapın..normal muayenede de bi sorun saptanmazsa olur inşallah 🙏