Zeynokus bence hastaneye gidin mutlaka. Haftada bir kontrolüm oluyor 34. Haftadayım şimdi. Doktorum her seferinde söylüyor. Kanama, lekelenme, su gelmesi, şiddetli ve düzenli ağrı gibi durumlar önemli. Bunlar olursa hemen geliyorsun demişti. Bir kaç gün önce kahverengi lekelenmem oldu doktoruma haber verdim hemen çağırdı muayene için çok şükür açılma yokmuş nişan da değilmiş, hafif sancı çıktı nst de. İkiz gebelik benimki. Garanti olsun diye ciğer geliştirici iğne yaptı. Sizinki kanama bir de. İhmal etmeyin derim.