Kızlar hissediyordum şöyle dört beş gün öncesine kdar ama sanki hissetmiyorum böyle arada nadir balon patlaması GB farklı yerde bişey oluyor elimi koyuyorum gece degiyor GB bişey sanki elime normal mi ilk gebelik bu ara da yedi sene sonra tecrübeli anneler aydınlara bilir mi beni