Melis01 iki doktora sormuştum birisi 3 aydan sonra diğeri 5 aydan sonra boyatabileceğimi söyledi. 5 ten sonra organ gelişimi tamamlandığı için sorun yokmuş. Bende bekledim 5 buçuk aylıkken boyadım canım beyazlarım çok uzamıştı artık iyice stres yapıyodum. Bi sıkıntısını görmedim şuanda 7.aya girdik