Cansu1- simdi 2 aylik maas icin insan nasil bu kadar sinirlenir aklim almiyor oncelikle bebeginize yazık. Sonra soyle soylemek isterim. Bilgisayar muhendisiyim. Özelde çalışıyorum ulkenin bilindik savunma sanayi kuruluslarindan biri. Cok sukur meslektaslarimin devlette aldigi maasin 3-4 katini falan aliyorum. Haklarim da daha fazla bir suru yan hakkim vs var. Hamileligim boyunca cok sukur yoneticilerim anlayisli davrandilar. Evden çalışmama izin verdiler. 24. Haftada degil ama ben 15. Haftamda evden calismaya basladim. Yaptigim is tabiiki devlette calisan arkadasimin yaptigi isle asla kıyaslanamaz oncesinde yaptigim mesailer haftasonu mesaileri ve aldigimiz riskler… Yine de asla devlet çalışanı olmak istemedim yogun sureclerimde. Bizim sektorde devlette insan anca çürür. Suanda devletimi savunacak teknolojiler gelistiriyorum ama ozel. Hani ozelleri yerin dibine sokmussunuz ya ondan soyluyorum bunlari. Cok sukur calistigim kurum cocuklarimin kres masraflarini da karsiliyor 5 sene; ozel okul indirimleri var. Yan haklarından bahsetmiyorum bile. Tatillerde gidilen otellerde %50 indirimler vs. Sizin kpss ye calistiginizin muhtemelen 10 kati falan çalıştım ben buraya girebilmek için. 4 farkli mulakattan gectim ozel proje sunum yaptim. Teknik yeterlilik sınavlarina girdim. Tarih felsefe dort işlem alanimla alakasiz sacma sapan seyler iceren bi sınavla degil.
Neyse bu kısımları geçiyorum. Genelleme yapmanızı sacma buluyorum oncelikle. Hamilelik özel bir dönem ve bence de 24-32 arası herkese verilmeliydi pandemi doneminde ama bu isverini baglar. Bu sebeple ozeli kapsamıyor. Devlet izni verdigi gibi alabilir de. Kullanamamis olmak sizin talihsizliginiz. Kabullenmekten baska çare yok. Cok sukur kimsenin izninde parasinda gozum olmadi simdiye kadar. Basligi cok gulunc buldum. Catlayin patlayin ben devlet calisaniyim seklinde. Kpss de 80 almak cok zor bir seymis gibi sanki. Son sinifta hazirlanmadan annemlerin gonlu olsun diye girdiğimde almistim bundan 6 yil once. Ben aldigim sene hemsirelik icin 67 yetiyordu.
Devlet calisani linclemiyorum. Ozellikle saglik calisanlarina saygim sonsuz. Diger sektorler icin bir sey diyemicem. Ozverileri icin minnettarım. Her gun bin tane deliyle ugrasiyolar. Hak ettikleri saygiyi gormuyorlar. Cok uzuluyorum ve daha cok destegi hak ettiklerini dusunuyorum.