Fatmanur40 Merhaba kızlar yarın sağlık ocağına gidip genel rutin tüm tahlillerimi yaptıracağım doktorum aç karnına yaptır dedi.Ama su içsem bi sıkıntı olmaz değil mi
daphnesmomm Fatmanur40 olmaz ben her seferinde su içerek gidiyorum,hem idrar tahlili de yaptıracağınız için su içmek daha iyi olacaktır🙂