Nazlierdemir Dün tansiyon yüksek çıkmıştı post atmistm bilen vardır. Dün tansiyon için yatış yapıldı sabah 7bucukta suni sancı verildi sancılarım başladı bana dua edin dua isteyen yazsin 😀❤️
sansli_anne Nazlierdemir anamm Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲 bir avazda zorlanmadan kucağına al 🌸 haberdar et beni de
sansli_anne Nazlierdemir ayy çok sevindim Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin ailesine vatanına hayırlı evlat olsun 😇🌸🤲 olsun kuzu herkes normal doğum yapacak diye bir kural mi var ki 😘 sen nasılsın ağrın sizin var mı?