Kızlar selam, ben normalde hassas olduğum için jilet kullanıyorum her yerime koluma dahi 😂 ağda sadece bir kez yaptırmıştım o da 6 yıl önce 🥲 ama şimdi doğum öncesi karnımda baya çıktı zorlanıyorum jiletle. Aynayla alsam bile bir şekilde kısa sürede geri çıkıyor tabii ki. Doğumdan önce en azından iki kere kuaföre gitsem ilki sayesinde bir tık sert kıllar yumuşar mı? Alerji, kaşınma vs olursa diye de korkuyorum. Normalde kuaföre gitmediğim için de güvenilir kuaför nasıl bulurum onu da bilmiyorum. Sizin öneriniz nasıl olur siz nasıl yaptınız? Acısından da korkuyorum hala bir yandan ama ağda büyük ihtimalle daha rahat olur 🥲 Ayrıca Kurtköy civarında önerebileceğiniz temiz kuaför olur mu? Çok teşekkürler ☺️