busraayl1 Merhaba annişler ya çok merak ediyorum bebişimin cinsiyetini 😬 kese fasülyeye benziyorsa kız yuvarlaksa erkek diyorlar doğru mu ? Benim kesem fasülye gibi 🌸🌸
3oglanannesi busraayl1 evet nette tam tersi yazıyor ama kendimde dahil çevremde herkesin sizin yazdığınız gibi çıktı cinsiyeti
Tunurr busraayl1 ilk çocuğumda fasulye gibiydi oğlum oldu bu çocuğumda baya yus yuvarlak ama büyük ihtimalle erkek dediler