Melisaa5 Kızlar merhaba,adetim 4 gün gecikti normalde düzenlidir, bat’den 2 gün önce erken test yaptım negatatif,şu sıra ilişki sırasında inanılmaz bir sancı çekiyorum,acaba bebiş varmıdır