Beyzanrr 33+4 bu ıkı gundur kalçam ile belim arası Bİryerım agrıyor ama neresı oldugunu anlamıyorum ayakta duramıyorum gece yatarken dönecegım zaman bacagıma vuruyor agrısı yoksa cok ıyı bır hamılelık gecırıyoruçdum ne oldu anlamadım mantı yapmıstık 1 saat kadar yerde oturdum ondan oldu sanırım bide bebegım bu aralar cok toparlanıyor anlamıs degılım 😏