Jan91 Kan degerim cok dusuk cikti sonuc 3,🙄 iki tane demir hapi almaya basladim ama bence daha ciddi tedavi etmeli doktor, boyle biseyle karsilasan oldu mu? 31 hafta
Aybike123 Jan91 benim de 9.2 ye düşmüştü bu haftalarda normal canım bende ilacı günde 2 kere içmeye başlamıştım hergun sabah aç karna pekmez iç
babysmommmm Jan91 canım benimde kan değerim 10.2 feramat yazdı günde 2 kez sabah akşam kullan diyor ama bu haplar 3 ve 6 ayda anca sonuç veriyor en iyisi beslenmene dikkat edip her gün aç karnına pekmez ve gün içinde siyah üzüm yemeye çalışman olacaktır ☺️
Jan91 Elfs hayir hgb 10.3. ama yukarda bide 3 yaziyor 10nun altin da, doktor sonucun 3 dedi, fotograf paylasiyorumhttps://resimyukle.io/r/BWoHx1FzmP acaba yanlis yere mi bakiyorum?
Elfs Jan91 Demir mi düşük anlamadım burda yazmıyor başka bir sayfa varsa bilmiyorum. Hgb 10.3 biraz düşük büyük ihtimal sonu 3 olduğu için yanlışlıkla 3 dedi. 3 hgb olmaz, bu değere verilen ilaç yeterli. Benim daha düşük bana da 3 doktor aynı tedaviyi verdi.