Esmiram_ Merhaba kızlar 36 buçuk haftalık gebeyim 3 4 haftalık bir gelişim geriliği varms sancılarım da var nst de cıktı dr normal değil araştırma hastanesine git acil dedi sezeryanla alabiliriz 37 haftalk neredeyse bebegim 2.200 gram falan başına böyle bişey gelen var mi😔😔😔
elifemirasaf Esmiram_ bi arkadaşımın da 2 hafta geri demiş doktor günde 3 yumurta 3 bardak süt iç demiş ben de 35 + 1 2450 dedi 34 haftayla uyumlu dedi
Nazyun Esmiram_ ne yaptınız acaba banada bugün doktor 2 hafta karın çevresi geriliği dedi ne yapıcam bilmiyorum
Esesli Esmiram_ benim de35+0 da karın çevresi 33+3 çıkmıştı. Kilosu 2450 di. 2 gün önce gittiğimde 33+4 çıktı bebeğimin karın çevresi. Kilosu 2478 di. Yani 1 haftada 28 gr almış sadece. Bende çok üzüldüm. Ama doktor normal dedi. Sende zayıfsın Babası da zayıf dedi.
Esmiram_ elifemirasaf bu gün öğrendim yarın tekrar başka bi dr gorunucem sonra araştırmaya gidicem bulunduğum şehirde araştırma hastanesi yok mecburen başka bi şehire gidicem 2 haftaya normal bakıyor doktorlar ama 3 hafta yaklaşık 4 hafta gibi bi gerilik soz konusu dedi dr kafası ve karın ölçüsü bir değil geri dedi çok korkuyorum 😔😔😭
elifemirasaf Esmiram_ Allah yardımcınız olsun inşallah farklı bi doktora görünmekte fayda var ben de bugün başka doktora gittim kendi doktorum izindeydi çok farkediyo
Esmiram_ Nazyun Pazartesi araştırmaya gidicem bi kaç dr aynı şeyi dedi araştırmaya sevk edilsin gidicem araştırma eğer oda aynı şeyi derse sezeryanla doğuma alncm
Mells Muz ,kaşar peyniri, yumurtayı bol bol tüketin bir de seviyorsanız pekmez. Yaratını göreceksiniz. İnşallah bebiş haftasını yakalar 🙏🏻
Gulnar94 Esesli mende 36 haftada gittim kafasi 34 karin cevresi 36 uyumluydu 2 haftada sadece 50qram almiw bebegim ((( 38haftayi bekliyoruz sezeryanla alacak doktor
Bos Esmiram_ bendeki durumda karışık. Bebeğin başı yaklaşık 3 hafta ileride, kilosu haftasıyla uyumlu,karın çevresi 1 hafta geride,ne yapacağım bende bilmiyorum. 26 haftalık gebeyim.
Annesininilkyavrusu Esmiram_ peki neden araştırmaya gönderiyolar benim bebeğimde de gelişim geriliği var ve araştırma hastaneleri psikoloji bozuyor 😔
Esmiram_ Gerilik veya ileri gösterilen çok ara farklı ölçümleri sezeryanla alıyorlar sanırım kızlar 😑 ben 37 hafatlgm pazartesi erzurum araştırmaya gidicem orda bakalim ne diyecekler dua edin. Rabbim yardimcimiz olsun ins evlatlarımızı sağ Salim kucagimiza alabiliriz 🙇♂️
TevhidePnarTrkmen 34+4 haflalığım FL (femur) yani bacak boyu kısa 2hafta geri çıktı ölçümlerde başına gelen varmı acaba😞
Nisankzn TevhidePnarTrkmen bir haftaya normal diyorlar iki icin bilgim cok gecen aylarda normalmi ilerliyordu belki yanlis olcum yapildi?
Gulnar94 Esesli sezeryan olacagi icin 38de alicak ama bebek kilo almiyorsa orada beklemesinin faydasi yok zarari var
TevhidePnarTrkmen Nisankzn normal diyordu dktr hatta boyu uzun fln diyordu ilk defa bu hfta söyledi böyle bşy