Yeni13 direncc yaaa büyük ihtimalle dediniz neye göre kalp atışına göremi çok sevinirim bir oğlum var birde kizım olursa çok mutlu olurum ☺️
direncc Yeni13 evet kalp atışına görr dedim😊Rabbim önce sağlıklı hayırlısını sonra gönlünüze göre versin İnşallah🌸
Elifmomm direncc banada bakarmisin cnm https://imgyukle.com/i/RXEfPj Bu kalp atışı nerde yaziyo ben anlamadım
direncc Hzllll kalp ritmine göre değerlendiriyorum 140 ve üzeri genelde kız oluyor 140 altında seyrederse erkek
1999_1999zp “pAcTJzWjLNsCk6Rk6Ml75a7W9RsGdfEKpCtYjch9GFsWeBwxN19u3BhgWfm1CJOh” https://resimyukle.io/aFPKQfjsBT.link#:~:text=pAcTJzWjLNsCk6Rk6Ml75a7W9RsGdfEKpCtYjch9GFsWeBwxN19u3BhgWfm1CJOh direncc ilk kalp atışı