Kbra52 Yasemibrahim 14+3 ken öğrendim ilk hamileliğim bir kızımın olmasının hep hayalini yaşıyordum çok şükür allahım nasip etti 😍
Yasemibrahim Kbra52 cok sevindim senin adına gerçekten kız evlat o kadar güzel bir duyguki 4 yasında bir kızım var ☺️ yarın 2 inci kızım mı yoksa Bi oğlum mu olcak ögrencez sanırım Rabbim herkese hayırlısını ve gönlündekini versin inşallah ❤️
direncc Sbl49 bazı hastanelerin ultrasonunda olmuyor doktorunuzdan isteyebilirsiniz onu kalp ritminin olduğu bir ultrason
Ysmeslm @direncc bana da bakar mısınız https://imgyukle.com/i/RTzILY https://imgyukle.com/i/RTzSgN https://imgyukle.com/i/RTzu8P
Tran direncc burdakiler 6 haftalık dgeri 10 haftalık https://imgyukle.com/i/RY9PXG https://imgyukle.com/i/RY9keS
Gulden04 direncc rica etsem bana da tahminde bulunabilir misiniz ama 7 haftalık daha küçük 
Tran direncc süresi dolmuş https://imgyukle.com/i/RHiOpe https://imgyukle.com/i/RHiNxR yükledim simdi 🙏🏼🌸
direncc Tran öncelikle sağlıkla kavuşun😊 kalp atış ritmi yok ama ultrason resminden tahminimce erkek kalp ritminin olduğu bir ultrason resmi var mı