Asenaguney Merhaba istanbul kartaldayım. Bezmialem üniversitesi hastanesine gitmeyi düşünüyorum orda Selma hanım varmış. Giden bilen duyan var mı?
Merve6334 Asenaguney yok ben araştırmaya gidiyoıem kartala şekerim var diye hem diyet hem diyabet hem kadın doğum hepsi bir arada olsun diye doğumu da orda yapacam Allah nasip ederse inşallah
Iambet Asenaguney Ben Bezmialeme Kenan Bey’e gidiyorum. Doğumum da orada olacak inşallah çok memnunum hastane çok güzel rahatça randevu alabiliyorum çok şükür inşallah böyle sonuna varırız🙏🏻
Rabis277 Merve6334 Kartal Lütfi Kırdar bende düşünüyodum ama pandemi hastanesi olduğu için doğumdan sonra refakatçi yasak tek kaliyosunuz bu sebeple Zeynep Kamil de yapıcam doğumu
el1fff Ben Kartalda Kızılay’a gidiyorum dr. Yıldız Tunçay’a, kendisinden memnunum Kartal da bir dr arıyorsanız
Asenaguney yagmurrorskaya ya evet Ebru hanımla Selma hanımın arasında çok kalmıştım. Selma hanıma gittim ama mizacı biraz sert gibi geldi. Ebru hanımdan memnun musun acaba canım
Aliniko Iambet merhaba bende bezmi aleme gidiyorum dragos şube doğumu da muayene olduğun doktor gerçekleştiriyor değil mi, hani normal doğumda vakit belli olmuyor ya yoksa nöbetçi doktor mu yardımcı oluyor siz konuştunuz mu doktorunuzla bu konuyu 🙄
yagmurrorskaya Asenaguney çoook çok naif sessiz herşeyini sen sormadan söylüyor canım 12. haftada regenesise başlattı ve d vitaminine bence git ben karşıya gidiyorum artık yoksa doktorum oydu çok memnundum
yagmurrorskaya Asenaguney ebru hanımdan bir bayan arkadaş burda çok memnundu bende tavsiye üzerine gittim ve cok ilgilendi yani
el1fff Asenaguney gayet ilgili sıcakkanlı biri. Kızılay diğer özellere göre bi tık daha uygun fiyatlı bu arada
Ebrunur1234 Ben de Avicenna Umut hastanesine gidiyorum. Ayşe hanım var gerçekten çok ilgili ve sevecen :)
findiklibadem Ebrunur1234 ikili test fiyatları hakkında bilginiz varmı o hastanedeki varsa bilgilendirirseniz sevinirim bende oraya gitmeyi düşünüyorum da 🌸
Ebrunur1234 findiklibadem bende bu hafta gideceğim ikili test için 700 tl civarı bir fiyat söylemişlerdi.