Selam kızlar, 39+2 deyim. Cuma günü çatı muayenesi oldum. O gün kahverengi akıntım oldu doktorum normal, olabiliceğini söyledi. İki gündür ara ara geliyor yine kahverengi akıntım. Bu sabah wc den sonra ayağa kalktığımda adet oluyomuşum gibi sıcak bir akıntı hissettim hemen peçeteye baktım afedersiniz sarımtırakla kahverengi arası su gibi akıntım gelmiş ama bu seferki adet olmuşum gibi bi anda geldi anlamadım da. Tuvalette de devam etti 2 3 peçetelik kadar. Takipteyim ağrım sızım yok sayılır. Bebiş hareketleri de çok iyi napsam? Su gelmesi böyle bi şey olabilir mi? Bu arada 2 cm açılmam vardı