Biroglanannesiii eslemesila Sevgili İzmirli hemşeri kardeşim kesin ve net bişey diyemem şunu diyebilirim benim oğlum oluyor ama kesem senin ki gibi yuvarlak değildi enliydi en kesin sonuç içim detaylıyı bekle onun küçük bedenini yerim 😂
eslemesila Biroglanannesiii teşekkür ederim ama benim kızımın kesesi anlattığınız gibiydi birde diğer kızımın kesesi ve sonrakide aynı değildi yani şu kese olayında çözemedim her çocukta nasıl farklı oluyor gerçekten düşündürücü
Biroglanannesiii eslemesila Ben hiç anlamam kesedir nubdur canım değişiyor demekki herkes farklı ☺️ Sağlıkla gelsinler de